istanbulluanne EmelBG Çok güzel bir isim mis 😊 yalniz unisex sanırım kizada erkeğe de yakistirdm çünkü 😊
Minikpopo Dilekemre o zaman sen asla kendine zarar verme sakın. Mesaj at bir gün uzun uzun. Sıkıntılarını söyle hissettiklerinden bahset. İlla ki gelip konuşmak açıklama yapmak isteyecektir.
Tekmile Ruzgarr şuan daha 1 aylık 🙈 ama kızımız olursa Umay♥️ Oğlumuz olursa da Ural♥️ olsun istiyorum