ikramomm Spinal sezeryana girilirken çorapla girilir mi yoksa tamamen çıplak mı olmak gerekir bilgisi olan var mı ☺️
La_Liberte ikramomm hiç üzmeyin kendinizi o doktorlar, sağlık çalışanları neler neler görüyor ona takılacak değiller ☺️ Rahatlayın doğumunuzdan, bebişinize odaklanın. Bu durum heyecanınızın mutluluğunuzun önüne geçmesin. Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah 🙏🏻
Seher26 Hic bir sey olmuyor ciplak giriyorsun onluk giydiriyorlar sadece onu da zaten islem oncesi cikariyorlar
ikramomm Seher26 yaa :(( ayağımda sıkıntı var da görmelerini istemiyorum kötü oldu benim için ne yapabilirim ki acaba 😔
Halime90 ikramomm neyden utanıyorsunuz ki allah vergısı oda. Her yerımızı görüyorlar yapacak bir şey yok .
ikramomm Halime90 vucüdumdan utanmıyorum baş parmaklarımda sıkıntılar var anneme bile göstermeye utandığım :( yani hiç bir şeye stres yapmayıp o tırnaklarımı görecek olmaları beni strese sokuyor çünkü ileri derecede kötüler tedavim de doğumdan sonraya kaldığı için :((
Halime90 ikramomm hiç düşünmeyın lütfen. Önemli olan bebek ve sizin sağlığınız Sağsağlım kurtlun gerisi hiç önemli değl Kötü olsn turnklarınız kmse siZi yadırgmz küçük görmz ki hastalık bu snuçda . İyi düşünün 🌸🌸
Ksks07 ikramomm bebeğinize odaklanın inanın o an kimsenin gözü görmez. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnsallah ancak ameliyatlara genel olarak çamaşır ile girilmez. Ama size sunun teminini verebilirim inanın doğum yapan bir kadının kimmmse ne ayagına ne baska yerine odaklanmaz hatta görmez bile :)
ikramomm Ksks07 umarım öyle olur o an gözük görmez belki şimdi derdim bu olsa da ama bir müddet orda da takılır aklıma 😔 umarım dediğiniz gibi olur
ikramomm La_Liberte amin inşallah doktoruma da ayrıcalıklı belirtirim artık ona göre hazırlarım kendimi sağlıkla kavuşurum bebeğime inşallah 🙏💗