Merhaba canımm ben tüp bebek tedavisine başlamadan önce bir arkadaşımın önerisiyle adını duyup gittik eşimle randevu aldık ama bize cok sıcak kanlı gelmedi kendisi yanında çalışan hemşireler 7 te kan testi sonuçlarımı atmışlardı bizde Osman beyi 8.10 gece aradık ama bize verdiği tepki saat kaç oldu direk bizde saati söyledik ben birdaha bu şekilde aranmak istemiyorum ben 8 den sonra kendime çekiliyorum deyince ona hiç gitmedik birdaha eşim dedi sonuçta parasıyla ilgisiz birine neden bu parayı veriyim dedi çokta haklıydı melikedelibas