Sevk123 Allah Allah çoğu kişide duymuş ben nie hiç duymadm. Hıçkırıyor bebekler diyorlar anne karnında ona da hiç şahit olmadım. Sorun bende galiba fark edemiyorum hiç. Kalabalık bi yerde de yaşamıyorum evde akşama kadar tek başıma uzanıyorum ses gelse mutlaka duyardım anlardım herhalde ya