ecemnurturkan Edilek ayy bir tek bana oluyor sanıyordum böyle başlık görene kadar. Şuan 28 haftalığım ama ilk zamanlar hem binerken hem inerken bıçak saplanıyorr gerçekten özellikle alçak ve yüksek biyerde arabaya oturuyorsam