Damlacaa 19+0 sabah tetanoz aşısı olacağım çok korkuyorum çünkü herkes kolun bile kalkmayacak ateşin çıkacak falan dedi. Bı de bebeğin hareketleri duruyor mu öyle diyorlar oğlum şu an kıpır kıpır sürekli hareket eder aşıdan dolayi durur mu?
nurnur13 Damlacaa kol ağrım felan olmadı. benim başıma vurdu 3 gün baş ağrısı oldu 2 dozda da, ilaç içiyorum ilacın etkisi geçince bi daha başlıyordu başka bi şey olmadı çok şükür
Vera09 Damlacaa ben de burda okuduklarmdan korktum ama hiç bişey olmadı bebeğim de kıpır kıpırdı. Sadece kolum ağırdı biraz iki üç gün ama hafif bi ağrı
Damlacaa _aren çocukluğumda bile kaçtım şu aşı olayından hep şimdi çocuk olunca mecburen olacak inanılmaz gerginlik yaptı
Nerime_ İlkinde kolum çok ağrıdı hafif halsizlik oluştu sadece. Cuma günü de ikinciyi yaptırcam bakalım ne olacak. Başka aşı yapılacak mı acaba doğuma kadar
Damlacaa Nerime_ inşallah yaptirmazlar hamileliğim yeterince zor geçiyor iğnesi ilacı derken iyice ecza deposuna döndüm 🥲
Nerime_ Zehratlgn bende ikili tarama üçlü tarama vs diğerlerinin hiç birini yaptırmadım şuana kadar. Şeker yüklemesi için çağırdılar bakalım onda ne olacak
Damlacaa Nerime_ Bilmiyorum bazı şeyler gerekli bence örneğin şeker yüklemesi yaptıririm çünkü doğum şeklinden bebeğin sağlığına kadar etkiliyor kimisi geçmişte böyle şeyler yoktu diyor ama elimden geldiğinde yetmeye çalışıyorum 🤷🏻♀️
Nerime_ Damlacaa bakalım canım ben bilmiyorum hiç birsey bulunduğum yerdeki doktorlar hiç iyi değil biri gelip bir hafta kalıp gidiyor sabit bir doktorum olmadı henüz. Cuma günü şeker için gideceğim bakalım sorcam herseyi
Sleepless_Mother Damlacaa ilk hamileligimde agrimusti yalan değil ama o kadar abarttijlari gibi olmadı normal ağrıdı kolum kalkmio demedim zaten ateş de olmadı şimdi yine hamileyim bı doz oldu bunda inan hiç bişey olmadı normal yaşantımda devam ettim hafif bı ağrı bile hissetmedim şükür
sevval_202127 Canım herkesin bünyesi farklı sen hiç bişey olmayacağına inan ben dün ilk dozumu yaptırdım . Biraz dokununca falan ağrıyor ama çok abartılcak bir ağrı olmuyor . Gebelikte kendimize ve bebeğimize güvenmeliyiz 😊
Cennet-Kokulum Damlacaa Daha dün oldum. Ateşim falan olmadı. Sadece kolum ağrıyor ama işlerimi yapmaya engel değil tabiki bir kaç güne geçer ağrısı.
Sahranr Damlacaa ateşim çıkmadı ama kolum 1 hafta kalkmadı çok agriyordu gece üstüne yatinca uyurken özellikle daha beter oluyordu ama bünyeden bünyeye değişir herkesinki aynı olmiyabilir