Arkadaşlar çok acil oksapar iğnenin ilk dozunu hastanede olmam gerekiyormuş yalnız hastaneyi arıyorum hangi birimde olacağından haberleri yok. Allah aşkına bu iğneyi kullanan var mı nerde yaptırdınız ilk dozunu yardımcı olun bugün gün içerisinde olmam lazım