Suveydamm yeşim darol serdivanda özel klniği var ilk doğumumu onda yaptım sezaryan yalvarışlarıma rağmen saatlerce oda bana normal diye yalvarmıştı ama sonunda benim dediğim olmuştu o ayrı😂ama yengemde onda yaptı normal olarak ona söylemiş sezaryanı pek önermeme sebebi yakın bi arkadaşını kaybetmiş o onda etki yapmış bu yüzden çoğunlukla normale kaçıyornuş