northandmother Elif-33 yapmadım ama düşünüyorum sancı durumuna bağlı gerçi canı tatlı biri değilim ama korkmuyor da değilim 🤣 belden iğne ile uyuşturuyorlar sancı cekmiyorsun ama normal doğum oluyor
Kbraylmz1 Sssl epidural doğum canım belden iğne ile uyuşturuyolar sancın kesiliyor açılman devam ediyor çoğu doktor önermiyor ıkınma hissiyatını azalttığı için tabi tercih annelerin 🌸