Kızlar ilk doğumum sezaryen oldu. 13 haftalık hamileyim. Sezaryen yerimde hassasiyet var dolayısıyla bebeği çok erken hissediyorum sanırım 🥲 bu kadar erken beklemiyordum ama o dikiş yerindeki hassaslık vesilesiyle günde 1 kere iki üç gündür hissediyorum. Yaşayan var mı mümkün mü acaba 🥲