Benim çevremde yapan birkaç kişi memnun kalmış ama samimi bir arkadaşım da bende yaptıracaktım dedi son anda vazgeçtim oda bir doğum hastanesinde çalışıyordu normal doğum gibi oluyor zaten diyor sadece bebeğin çıkış anını hissetmiyormuşsun Buda bana çok saçma geldi sonuçta önemli olan sancıyı en aza indirmek . En iyisi doktorumuzdan bilgi almak galiba