Aysegulsayhar Böbreğime ve sırtımda çok kötü ağrı var 1 haftadır çalışıyorum da önce önemsemedim ama şuan çok kötü uykum da yok ama vücudum çok yorgun yarın hastaneye gidecem bakalım ne diyecekler sizde yaşadınız mı 23.haftada bu şikayetleri