Hhilall Kızlar kabızlık sorunu olanlar nasıl halledıyorsunuz acaba bşr yöntem var mı artık şiştim patlıcam
Hanim78 Minikanne06 Hhilall cnm ikinizin de gebelik şekeri yoksa sıcak suya bal ile şerbet yapın birebirdir...
Minikanne06 Hanim78 şekerim yok kuzum çok şükür .. tarif verir misin tam olarak napcam ılık suya bal karıştırıp mı içicem hemen wc çıkabilir miyim
Hanim78 Minikanne06 su biraz sıcak olsun balla karıştır cnm inşallah şifa olur sonucu da yazarsan sevinirim
Sema58 dilanbartos benim kabizlik cikamama sorunum var bu 1 hafta oluyor 10 gun oluyor aceba onada iyi gelir mi? Yani sadcee kabizlik icin mi
dilanbartos Sema58 sorun tabii ki. Daha önce de aynı başlıklı postlarda bir çok arkadaş da aynısını söylemişti. Sormadan olmaz ama yine de sorun 🤗 geçmiş olsun!
Neroizm Hhilall yogurt kivaminda veya direk sivi kivamda bir seyin icine her gun 2 yemek kasigi koyup 4-5 dakika bekleyin sissin icinde. Sonra tuketin. Uzerinde de yaziyor nasil tuketilmesi gerektigi.