Bebeğiniz kaç kiloydu? Ben 39+6dayım yarın 40.haftam.. doktorum iri bebek olduğunu 4 kilo üstü doğabileceğini söyledi 1 hafta daha beklersem 5 kiloyu bulur doğuramam diye beklemek istemiyorum oğlum gelmedi de bekliyorum ama normal doğum ihtimalim çok çok düştü. 🥺 suni sancı da veremem dedi iri olduğu için