Bende yaşadım canım adetim bi tık daha uzun ve yoğun geçti 12 gün falan. Banada doktorum korunmana gerek yok dedi, hatta kısa sürelide olsa rahmin progesterona maruz kaldığı için daha kolay hamile kalırsın dedi. Ama ben kendimi iyi hissetmek için bir ay bekledim. Sonraki ay yine hamile kaldım şuan 35 teyiz hamdolsun ☺️ Rabbim seninde gönlüne göre versin 🌸