Bebisim1 denize girme konusunda hiçbir sıkıntı yok, havuzda da temizliğinden emin olduğun bir yer olsun demişti doktorum. Bir de ıslak mayoyla çok durmamak gerekiyormuş enfeksiyon riski yaratmasın diye. Pazar günü denize girdim, bebişin de hoşuna gitti sanırım, ilk kez bu kadar çok hareket ettiği bir gün oldu☺️