Nurrab ben yaşadım canım, ayaklarını çok sıcak olmayan ama biraz sıcak olan bir kova suya koy ve sabunla veya şampuan ile ov canım, banyo yaparken masajda yapabilirsin, sen yapamazsan eşinden rica et iyi geliyor m birde magnezyum ilaçlarını düzenli kullan, doğumdan sonra geçiyor şükür ki..