RamazanYaren0655 ben yaptırıcam , doktorumun da tavsiyesi zaten. bebekken hem hızlı iyileşiyormuş hem de çok hareket etmediği için bebeğe de sıkıntı olmuyor.hareketleri artınca dönmeye falan başlayınca sakın yaptırmayın. yaptıran arkadaşlarım çok memnun en geç 1 haftada iyileşmiş sadece ilk idrarı yaparken ağlamış bebekler