Caglasss34 Kısaca söyleyim sancısında değildim birden du bosalması oldu 5 kg gitmiştir evde riskliye yolladılar son 2 hafta kala zaten ozeldeydim neyse oyle olunca gece 10 da gittim 4 cm açılma ile gelmiş su bi sorun yok kadın doğum normele yolladılar gerizekalılar kanama geliyor su bitti suni verdiler birde 6 -8 cm kadar açıldı ama su bitti yani .Oyle bi alttan muayene ediyor ki birde bildiğin çocuğu zırla çıkaracak zor durdurdum ben doğuma girmem 8 cm ile diye 10 cm olsun oyle dedim .Tansiyon sorunu var bebek düşmedi bi ebe vardı hakkımı helal etmiyorum ona doktoru cagırmadı diğer ebe bak kızın sorun var dedi durdu yok inat etti pislik köpek velhasıl doktor sabah 5’de geldi direk sezeryana aldı ebeye bağırdı felan derken sezeryanda iste iyi güzel hoş plesanta yaşısıklıgı anlaşıldı kan kaybı olüme beş kala derken 2. Saat sürdü sonra yoğun bakım 5 gün durdum şükür sağ Salim çıktım 🌸. Ama yani iki doğumuda yaşadım bildiğin bi çıkmadı bebek çıkamadı plesanta yapışık olduğundan düşmemiş zaten zorla dogurtsaydı kadın direk ölüm sebebi kanamadan zaten. Oluyorsa normel sağlık sorunu varsa tabi ki sezaryen 🤍