Ben internetten bakacağım ilk doğumumda oldugu gibi, ilk doğumdan tecrübe ettigim ve aklımda kalanlar ise elbise gecelik kesinlikle lazımmış normal doğum için, yedek 3 tane filan alt pijama birde çantaya muhakkak kirli torbası koymam gerek gerisini dedigim gibi internetten mantıklı mantiksız diyerek ayirıp koyacam