Evet cok söyleniyor bu. İçimi bi yandan rahatlatıyor bi yandan da herkesin aynı özelliğe sahip olmadıgı gerçeği var. Ben regl ağrısına dayanamayan biriyim hemde hiç yani dogum yapınca artık eskisi gibi ağrışı olmaz diyorlar sizinde öyle oldu mu inş öyle olur ya gerçekten şuan 6 ay boyunca regl olmuyorum diye cok rahatım dogumdan sonra yine aynı şey😏