Arkadaşlarr merhabaa 32. Haftamızdayız şükür, balık sezonu bitene kadar yemeye dikkat ettim fakat malum artık buzluk balığı dışında taze balık yok onları da yemek istemediğim ve bebişin beyninin en fazla geliştiği dönemde olduğu için balık yağı aldım kendime. Hap içemiyorum çok büyük oldukları için. Kullanan veya bilen varsa kaç kaşık içmeliyim 1 yemek kaşığı yeterli olur diye düşündüm ama bilemedim??