Annemiz Allah yardımcın olsun canım sagliklica al kucağına bebeğini insallah 🥰 ve canim korkulacak hiç birsey yok bundan emin ol ben 35 gün önce oldum sezeryan heyecan vardi ama korkum hiç yoktu çünkü bebeğimi görecem diye sende korkma canim hiç birsey olmuyor spinal mi olacaksın bilmiyorum ama hiç birsey hissetmiyorsun ben hissetmedim yani