Kızlar merhaba serklaj dikişini aldırıp doğumunu yapan varmı acıdımı alınırken normalmi sezeryanmı yaptınız ? Dpktorum haftaya 37 olucam dıkısı alıcan anestezisiz deneriz rahatsız olursan anestezı uygularız dedi anestezi doktoruda belden uyustururuz daha rahat olur dedi ama ben anestezi almak istemiyorum ama acırmı dayanabılırmıyım deneyımli anneler yorumları beklıyorum