Bizde doğduk artık biraz kötü geçen bir doğum sürecimiz var o yüzden detay verip kimseyi üzmek istemiyorum. Normal doğumdan sezeryana döndüm tansiyon yüksekliği yüzünden tansiyonum bir türlü inmedi ve acil sezeryana alındık iki deneyim de bizim için biraz zorlu oldu maalesef 🤦♀️ 3650 doğdu oğlum şuan mışıl mışıl uyuyor bütün yaşadığım zorluklar ona bakınca geçip gidiyor sanki ☺️ Rabbim bekleyen bütün annelere hayırlı doğum nasip etsin sağ salim kucağınıza alın inşallah bebeklerinizi 🙏