birmelekannesi0 İki gündür bebeğim belli yerlerde toplanıp sertleşiyor ovalayınca geçiyor bu normal mi üst üste olunca tedirgin oldum acaba kasılma sancı mı diye
Minigin_annesi0 Bende öyeydim canım kızım hep sağ tarafa toplanır taş gibi olurdu bi problem olmadı ama normal