EmelBG_ Nuray811 Son haftalar yapılır en sağlıklısı bu şekilde oluyor .Tabi ki bi sorun olmadığında dusuk sebebi olduğunda muayene ediyorlar diye biliyorum . Benim 40+1 de bakmıştı doktor zorlamıştı zaten 40+3 de dolguna gittim gece . Yoksa hafta içi doğumu kendileri başlatacaktı zaten .
minik_koala_ve_annesi Nuray811 17. Haftada doktor bebek asagi inmis mi rahim kisa mi diye aleti cok itmeden ucundan bakmisti
Mirayrayrayray Her gebenin durumu kendine has birşey olduğu için , doktorun isterse ilk isterse son haftalarda tercih eder. Benim gebeliğim sıkıntılı geçtiği için hep alttan muayene oldum. Kişiden kişiye , durumdan duruma değişiyor bence.