h_s_1411 benim hamileliğim kışa denk geldi ve ilk başlarında öğrendiğimde acayip hastaydım yani gripten gözümu açamıyordum doktor antibiyotik yazdı hamileyim dediğim halde içmedim onları nane limonla atlattım ve hamileliğim bitene kadar da içtim ama papatya, ıhlamur, yeşil çay bunları önermedi doktorum asitli içecekler önermedi çay çok fazla icememm gerektiğini söyledi demir ilacı kullandığım için meyveli soda hazır meyve suları tüketmemem gerektiğini söyledi 😄