32 haftalık hamileyim karnım epey çıktı. Tesetturluyum akrabanın dugunu var. Ne giyeceğimi şaşırdım. Dugunlerde siz neler giymistiniz. Ikili takım alayım diyorum yada bi tane elbise. Hiç olmadı feracemi giyip gidicem napayim.
Fikir olsun rica etsem resimde atar misiniz