Rabbim bebeğini hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah unutma ki kötü şeyler kötüyle sonuçlanıp iyiler de iyi şekilde sonuçlanacak diye bir şey yok ne olursa olsun Allaha teslim ol bol bol dua et.
Şöyle ki bende hamile olduğumu öğrendğim andan beri kanamam vardı kahve olarak başlayıp şiddetli kanama olarak devam edip ara ara parça düşürüp acile gittiğim çok günüm oldu. 4 ay boyunca kanama leke devam etti hatta sayı vereyim 4 ay ful leke olarak düşün ama 4 kez de şiddetli kanama olarak düşün evet hayatım kısıtlandı dışarıya vs çıkmadım otobüs falan kullanma olmadı ama yatmadım da bir günlük işi iki günde yaptım ama yaptım yemeği çamaşırı yaptım sadece evi süpürmeyi azalttım süpürünce de kısık ayarda süpürdüm biz 19. Haftadan sonra artık daha normale dönmeye başladık hareketlerni hissettikçe daha da normale döndüm şimdi 34 haftalık gebeliğim var ve ben normal bi insandan daha yoğun yaşar haldeyim. Rabbim inşallah kucağıma sağlıklı şekilde almayı da nasip eder. Benimde kese çevresi kanama vardı sonra içinde her yerinde vs denildi ama geçti elhamdulillah Şimdi senin için madde madde doktorların bana söylediği cümleleri yazıcam olut da sana da söylerlerse üzülüp kendini perişan etme
Böyle gebeliklerde çocuklar genelde engelli doğar ( son gittiğim doktor alakası yok kanama senim bedeninle alakalıdır yüksrk ihtimalle dedi)
Bebek eşinden ayrılma halinde ayrılırsa ölür( her bebekte küçükken bu gözükebilirmiş)
İkili test yapmadım bunun sonucu bana çocuk engelli olursa bizi şikayet ediyorlar sende aynısını yapma dedi( ben evladım engelli olsaydı Allah korusun öylr diye canına kıymazdım Allahın izniyle)
Kese altında kanama sıkıntı değil ama üste çıkar yada kaplarsa çevresini düşük olabilir dedi sonraki kontrolda çevresi sarılmış dedi bu ne demek dedim her şey olabilir bişi diyemem dedi( keyifsizken olumsuz konuşan doktordu)
Plasenta aşağıda( çıktı yukarıya)
Bu şekilde aklıma gelenler umarım sana faydası olur bi nebze Rabbim yardımcın olsun lütfen çok darlama içini ki bebek de huzursuz olmasın sesli kuran oku oda dinlesin ve bol dua et hepimizin sahibi Allah o bebeğin de bu sebeple ondan iste 🥹 Allaha emanet ol 🧡