Lizbonn Hlalcg ilk gebeliğimde 17’de hissetmiştim ama karnımda balık gezmesi gibi 😂 şimdi 2. Gebeliğim 8+5’deyim bunda kaçıncı haftada hissederim bende merak ediyorum
minikmelek1311 Hlalcg ben bir şeyler hissediyorum bir kaç gündür galiba bebişimin hareketleri. 16+6 da ilk