Eslem_1 40 i gectin mi daha da agirlasiyorsun ve cevrende herkes dogum uapmis oluyor sen surekli bekliyorsun gelmiyor ustune kakasini yapıp sıkıntı yasama stresi 39dan sonra sürekli bir stres kalsın diye isteyenede yeni denk geldim 😂 sanirim sonraki surec sana daha yorucu görünüyor😂 ama ah gidi 40 in üstüne çıkarsan bu günlere pisman olursun