Mrs_Tugce Merhaba kızlar 30haftalık hamileyim 10gündür sağ bacağıma kramplar giriyor acısından yürüyemiyorum doktora da gidemiyorum bu haftalarda magnezyum takviyesi gerekiyormuş eczaneden hamilelerin kullandığı magnezyum takviyesi alıp kullansam bu takviyenin bir zararı olur mu ne yapcağımı bilemedim☹️
Kadze Mrs_Tugce doktoeun yazmıs olması lazm magnorm yazdı bana kramp geceleri cok zorluyo duzenli kullanmak lazm aslnda doktoruna söle durumu neden vermemiş ki anlamadm
Minikpopo Mrs_Tugce Hiçbir zararı olmaz kullan canım ama kalsiyum ve demir ilacı da ekstra kullanman lazım şayet ben hepsini kullandığım halde bir gramı geçmedi ama bünyeden bünyeye fark eder yani 🙏🏻
Mrs_Tugce Kadze aylık kontrol zamanım gelmediği için gitmedim buda 10gündür başladı artık dayanamıyorum yatamıyorum kalkamıyorum sol bacağımın üstüne basamıyorum bende o ilaçtan aldam bir zararı olurmuki
Lokma Mrs_Tugce ben 24. Haftadan bu yana magnezyum diasporal kullanıyorum. Dr önerdi reçeteye gerek yok ama 60 lira belki sizin doktorunuz devletin ödediği bi ilaç yazar. Bu arada sade maden suyu icebilirsiniz magnezyum var icerisinde
Kadze Mrs_Tugce hicbir zararı olmaz ztn sikayetlerini söleyince doktorun direk yazar bemce kullanablrsn cnku krampları hafifletiyor