gulsahh1998 benimde ilk gebeligim 36. Haftamdayim normal doğuma cesaretim yok evliligimin ilk zamanlarında vajinusmus şikayeti yaşadım ilişkiye girmekten dahi korkuyordum normal dogumuda yapamam diye düşünüyorum kendimi biliyorum. O yüzden planlı sezeryan olacağım 2 hafta sonraya gün verdi doktorum bakalim nasibimizde ne var herkes kendini bilir ve her doğum kendine özel o yuzden bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almaya odaklanın nasil olduğu önemli değil