Kızlar bir kaç sorum var. Aranızda 36-37 haftalarda doppler ultrason çekilen var mı? Varsa doktorunuz ne sebeple istedi? Ve bebeğinize 1 hafta geri diyip sonrasında haftasına yetişen oldu mu ve doğumda neler yaşadınız? Sonrasında bu durumdan dolayı olumsuz bir şeyler yaşadınız mı?