Yavuzbeymom Kızlar 22 haftalık hamileyim . Bebeğim bazen aşağıya vuruyor bu normal mi sizlerde de oluyor mu ?
Momandmom Yavuzbeymom daha az önce oğlum sakin ol dedim benimkide çok vuruyor kasıklarıma doktor genelde çapraz duruyor her ultrasonda demişti sorun yok demişti 25+0 dayım
nevamm1 Yavuzbeymom bebeğin duruşuyla pozisyonuyla alakalı ben doğuma kadar sürekli oramdaydi sanki çıkacak gibi pat bat tekmelerdi.
Yavuzbeymom Momandmom resmen vajinam da hissediyorum tekmelerini çıkacak gibi sanki ☺️ Zamanında gelsinler İnşaAllah 🤲🏻
EsraveMasal2020 Momandmom ayy bende 25+0 im kendi haftamla aynı olan biriyle arkadaş olup ilerlemeyi çok istiyorum ya 🙃
sgok Yavuzbeymom uf benimki de hoplatıyo valla yerimden 😂 21. Haftadayım bebisin makat gelisli ayaklar asagıdaymıs sorun yok dendi normalmis