Hayalvemasal00 Arkadaslar merhaba. Ben Belis melisa besik aldim kizima. 1 milyar 500e. Yatagi icinde nevresim takimi ve minderleri hepsi icinde. Üstelik pamuklu terletmez. Altı 3 cekmeceli yanyana. Bide birlesik kucuk dolabi var ustunde bi cekmece oda yatagin yanina kuruluyor. Sizce guzel bi markamı kullananlar yorum yapabilirmi memnunmusunuz siz ne kadara aldiniz ? Teşekkür ederim 🌷
pamuk_anne Hayalvemasal00 biz de belis dolce aldık 1500e daha kurulmadı eve gelmedi. İnşallah memnun kalırız :)
Pinar38 Hayalvemasal00 zaten bebek odası deyince belis ürünleri hem uygun hem şık hem sağlam bende belisin bebek odası takımını alcam mi kaç arkadaşım aldı o o kadar memnunlar ki
Hayalvemasal00 Pinar38 her markada iyi kotu ucuz pahali vardir canim. Kalitesini begendim mdf bide saglam. Bakalim kuruncada memnun kalcakmiyiz :)
kckynssna Ben hep belisi güzel duydum hatta bazı mağazalarda belis alın vs diye duydum. Ablamında beşiği belis marka 11 sene önce almışlar 3 çocuk büyüttü ve küçük yeğenim hala yatıyor 3 yaşında 🤗