Bende genel anestezi tercih etmiştim spinale dayanamam diye düşünmüştüm..uyandığında boğazında bir yumru oluyor anesteziden öksürme isteği geliyor ve dikişlerden öksüremiyorsun ama bir iki gün falan sürüyor onun dısında bir eksisini görmedim birde tabi bebeğin doğdugu anı göremiyorsun