TeoMom bir kayıbım var 3 aylıkken kalbi durdu… kürtaj oldum. Eşimle de Farklı şehirlerdeyiz. Adete 2 gün kala 3 günü değerlendirdik, ama yumurtlama dönemi değil ya aman diyorum olmamıştır. Ama bazen sol kasık ağrısııı ve özellikle bel ağrım çok fazla su ⅘ gündür. Aceba diye şüphelendim bi. Aceba yorgunluk mu yoksa diye.. ama yumurtlama günü değilse ve adete 2 gün kala ise olmamıştır diye düşündüm. 2 gün adet oldum 3 gün olmadım sonra Ertesi gün hafif pembe lekelenmeler geldi anlamadım sonra tamamen bitti