Dygderin hiç korkma inan o an Allah sana öyle bı güç veriyo ki doğumdan çıkıp bir kaç gün geçince bunları ben mi yaşadım diyosun yavruma kavuşma hissi herseyin önüne geçiyor bende sezaryen oldum o kadar sancı çektikten sonra acilmam olmayınca sezaryene aldilar evet her iki doğum şeklinin de kendine göre zorlukları var ama üstesinden geliyorsun çekilmeyecek dert değil herşey yavrunun kokusunu alınca geçiyor Rabbim sağ salim yavrularinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗