Hatice2323 merhaba 🌸 bebeğinizi hemen yıkamayın. İlk doğduğunda verniks kazeoza dediğimiz koruyucu tabaka ile doğar dış ortama adapte olana kadar o madde vücudunda kalmalı yoksa üşür.. çünkü anne karnı dış ortamdan daha sıcaktır sizinle bağını bilir ama hemen yıkarsanız birden bire onu savunmasız bırakırsınız. Doktorunuza danışarak hareket edin