Hatice2323 Allah cümlemizinkini bağışlasın iki oğlum bir kızım var kızım bugün 10 günlük oldu göbek bağımız dün düştü şükür :) bütün çocuklarımı doğumdan sonra eve geldikten bir gün sonra yani 2 günlükken yıkamaya başladım hergün değil gün aşırı yıkadık banyo sonrası pamuklu ağız bezlerinden koydum göbeğine nemini alsın diye onun dışında birşey yapmadık hepsi de yaz çocuğu olduğu için gerçekten ihtiyaç vardı bence hemen rahatlayıp uyuyorlar banyo sonrası oğlanlarım göbekleri 5 ve 7 günde düştü kızım 9. gün düşürdü 💕 yani dün düştü bugün de bıcısını yaptı misler koktu 🐥🫶🏻