1017ysmn Merhaba arkadaşlar ev hanimi çalışmayan annelere ödenen doğum ödeneğinin suresi var mi doğumdan sonra ne kadar sure içinde basvuru yapmamiz gerekiyor ?
Hilal-95 1017ysmn eşim gidip başvuru yaptı bnm kımliğimle ona süt parası bana doğum parası yatırdılar
Minikkmucizemm Ben onu aldığımda oğlum yaşını geçmişti ama şuan üstünden 2yıl geçti şartlar nasıl bilmiyorum
1017ysmn Minikkmucizemm Benimde oğlum 5 aylik ikamet ettigim adreste olmadigim icin basvuru yapamadım