Bildiğim kadarı ile hamilelik süresi boyunca kurallara ve prosedürlere uyduğunuz takdirde çıkartılıyorsanız mahkeme aracılığı ile 3 katı tazminat talebinde bulunabiliyorsunuz. Normal şartlarda hamile bir kadının işten çıkartılması kanunen çok hoş karşılanan bir durum değil. İşverene yaptırımları var.