Ipekbl bende öyle sanıyordum ta ki bu güne kadar hatta birinin postuna da yazmıştım canım hastaneden hastaneye değişiyor bugün bende 20. hafta diye gittim bana dediler 22 25 haftalar daha uygun bebek büyük olursa daha detaylı bakılır. Önce kadın doğum doktorunuza danışın hangi haftalar uygun görürse randevuyu doktorunuz kendisi onaylayacak dedi 21 haftalık çıktık 1 hafta önde gidiyormuş haftaya girebilirsiniz dedi kendisi de detaylı baktı ona göre de bir kağıt doldurdu neler bakılacağına dair yönlendirdi kendisi girişinizi yapabilirsiniz dedi.