Merhaba hanımlar, rahimde yumuşama varmış 37+0 haftalığım bugün kontrolüm vardı doktorum 10 gün içinde bebeğimin doğabileceğini söyledi nişan geldi mi diye sordu yok dedim nişan gelmesinin nasıl olduğunu bilmiyordum ama eve gelip araştırınca kırmızı, kahverengi veya sarı oluyormuş bende de sarı akıntı oluyor sümük gibi ama akıntıyla nişanı nasıl ayırt edicem bilmiyorum 🤷 bilen var mı?