Okaradeniz Kizlar insallah ekim sonu gibi dogumum var.Lohusal pijamasi ve geceligi aldim kalin.ancak kolu kisa da lazim olur mu. Kimisi dogum sonrasi cok usundugunu kimisi de asiri yandigini soyluor.tecrubeliler fikir verebilir mi.Ben su an atlet bile giyemiorum eylulun 20 si oldu ama dogum donemi de boyle mi olur bur kalin bir ince mi yapmak lazim ne onerirsiniz napayim?
Nurce Okaradeniz canım ben de internetten aldım kısa kol lohusa seti ..ama ben de dedim acaba uzun mu alsaydım ..işte artık üşürsem sabahlığını giycem uzun kollu o;elbisenin ve pijama takımının üstüne 😅🙈
xarasmomx Okaradeniz ben ikitane lohusa takim aldim hem uzun kollu hem kisa yollu lohusa döneminde üsütmemek gerekirmis o yuzden bnce uzun kol dogru tercih cok kalin olmadigi sürece bnce bi skinti olmaz:)
Fatmasnny Okaradeniz takımları hep kısa kollu aldım. Ama üzerine sabahlığı var hepsinin üşüyeceğimizi sanmıyorum. Bende ekim sonu doğuracağım inşallah ☺️
Burcu59 Ben 3 kez dogum yaptim ikisi kış ortası ocak ve mart biride tam yaz agustosun bası 🙈 Ücünde de yandım resmen. Kışın hastane odası yaz gibi sıcaktı gizli gizli cam actım ( normalde izin vermiyorlar) yazında soguk klimayi calistirmaya ugrastim ama belli bi ayara kadar soguyordu bebek kati diye otomaktikmis. Bence korkmayin usumezsiniz ya. Ben normalde cok cabuk usuyen biri oldugum halde usumedigime gore 😁 Geceligimi falan siyirip yatmistim gece.
Nurce Burcu59 ayyy çok sevindim vallaha teşekkür ederim canım 😃🙏🏻 Genelde Bebek yattığı için odada aynen soğuk değilmiş hastane odaları ..üşümeyelim de terleyelim ne yapalım 😂