Merhaba arkadaşlar. 33 haftalik gebeyim dünden veri ara ara belimde kasigimda agri var ama düzenli değil arada oluyor. Birde çok uyku hali var uyumak iyi geliyor yatıyorum. Şimdi az önce yatarken vajinamda ılık birsey hissettim tuvalete gittim birsey yok muhtemelen akıntı oldu. Belimde hafif agri hala var burda aciller sıkıntı bu yüzden gitmek pek istemiyorum. Sabahı beklemek istiyorum başına gelen var mı bu haftada agri akıntı normal mi ?