Merhaba kızlar ben 12+3 de ikili test yaptırırken ultrason uzmanı cinsiyeti yüzde doksan hatta yüzde yüz belli öğrenmek istermisin dedi evet dedim erkek dedi emin miyiz hocam dedim evet eminim dedi bak bacak arası Buda çıkıntısı oluşmuş çok net dedi sonra kendi doktoruma çıktım oda bende erkeğe benzetmiştim zaten dedi ama yine de erken olduğu için tekrar kız denir mi diye şüphe içerisindeyim sizce bu kadar emin konuşmadan sonra değişebilir mi?