Tssemanur Kizlar 15 haziranda sezeryan olmuştum. Seaeryan sonrası sonrası altlarında morarma oldu demiştim. Bacağımda da şişlik acı ve kızarıklık var. Doktora gttim bana Oksapar iğne verdi. Kullanan var mi
Imnuha Tssemanur Ben hamileligimin ilk 8 haftasi kullanmıştım vururken dikkatli olursanız morarma olmaz geçmiş olsin
Imnuha Tssemanur bide size naçizane tavsiyem karindan vurulmaniz bacak ve kol da ağrı yapmıştı bende karın bölgesi çok daha iyi